Söndag

Så var jag tillbaka i Bollnäs efter en att ha varit hos Anna :) Vi var till stan där jag införskaffade 3 par strumpbyxor. vanliga strumpor och hårfärg. Så igårkväll blev det färgade av hår och jag gillar verkligen resultatet. Slänger upp en bild eller två när jag får bilderna från Anna. Sen åt vi tacos, myste ute på altanen och pratade med hennes föräldrar :) Mysigt kväll.
Idag klev vi upp rätt sent, åt frunch (tacos^^), bakade chokladbollar, skrev ut bilden på mig & Donald Faison (aka. Turk i Scrubs!!) så nu har jag den inramad och ståendes på skrivbordet ;) Sen for jag hem vid 14.30 och kom fram till Bollnäs runt 17.00.

Nu borde jag sätta mig och plugga WL1 men jag orkar verkligen inte. Är helt slut i huvudet. Men vi får se om jag kan få mig att göra lite iallafall. 1st draft ska ju in på torsdag så måste ju ta tag i det snart ändå.
Nu hoppas jag på en bra kommande vecka och att mina kläder från Ellos kommer. Och mest av allt hoppas jag att älsklingen kommer hit på fredag och stannar över helgen :D <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0