Tisdag

Idag är det tisdag och jag har planer på att ta det lugnt idag. Liksom igår. Blir bara lite jobba en sväng runt 17-18 tiden :) Trots att jag går IB orkar jag inte riktigt engagera mig just nu. Behöver en paus från tänkandet, analyserandet, skrivande och allt sånt.

Jag fryser typ hela tiden, förstår inte varför. Måste vara kallt typ precis överallt. I skolan fryser man ihjäl, ute fryser man ihjäl och i lägenheten fryser man ihjäl. Kan nån slå igång lite värme överallt eller? Man blir ju sjuk om det ska vara så här jämt.

Jag har hemstudiedag på fredag, så jag ska eventuellt skolka lite på torsdag och åka till Uppsala och träffa älsklingen torsdag-fredag :) Hur jag ska finansiera resan är dock ett mysterium då jag just nu endast har 57 kr och inte får pengar förrän på fredag. Men det löser sig på nått vis :) Träffa honom ska jag iallafall, och förhoppningsvis redan på torsdag annars blr det väl nästa helg. Men håller tummarna :)

Just nu är jag sjukt trött och ska vila mig (lite till) innan jag tar tag i jobbet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0