Trött

Hur kan man vara så trött trots att man sovit typ 9 timmar inatt och inte direkt haft en ansträngade skoldag? Galet jobbigt... Är sjuuukt trött och måste jobba idag oxå.. bajs bajs bajs.

Jag vill verkligen orka göra mina läxor och skriva mina uppsatser så bra som möjligen, men hur fan orkar man när man är så trött så man skulle kunna somna sittandes när man kommer hem? Om nån kan förklara det för mig vore jag väldigt tacksam.

Dagen har varit lugn annars, inte hänt mycket. Matten var seg, håltimmen blev svenska även om det inte blev mycket gjort och biologin sög. Känner verkligen inte att jag lär mig nått när vi ska sitta och göra sakerna själva utan förklaring. Hoppas vi har nån genomgång på det vi gjorde iaf.

Ikväll ska jag steka mig hamburgare, göttans! Riktigt längtar efter att få äta idag x)

Men nu var det slut på onödig info, kanske blir nå mer inlägg senare :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Hörredu! Tjockiisssss.... Men du har diabetes!

2010-09-27 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0