WOHO!

Idag var mycket bra.
TOKen blev lite väl mycket, men att diskutera jobbiga saker och ha olika åsikter är ju typ vad det går ut på så. Svenskan var lugn och bäst av allt, WL1 first draft ska inte lämnas in på torsdag utan inte förrän v 42 som det ser ut! :D HAPPYFACE! Sen hade vi iaf håltimme eftersom våran mattelärare var borta, så jag, Rebecca, Hanna och Charlotte satt och jobbade matte/försökte komma underfund med vad n är. Sen hade vi engelska som var riktigt långtråkigt. Sen sluta jag ^^

Nu har jag tvätt-tid mellan 16.00 och 19.00, och samtidigt måste jag jobba. Så blir lite mycket nu ett tag, men det ska nog hinnas med. Slapp ju göra WL1 idag iaf ;)

Thats all for now :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0