1 vecka...

Idag skulle det ha varit 1 år och 4 månader tillsammans. Istället är det 1 vecka som singel.. Fan. Fan. Fan.
Just idag känns allt lite extra jobbigt. Lite extra allt. Idag när alla är glada, det är Valborg och alla ska ha kul och festa typ. Jag vill inte idag. Jag tror jag tänker hoppa över idag. Krypa tillbaka under täcket och sova mig igenom hela dan. Fast jag borde plugga. Men jag kan inte fokusera.. Får försöka ändå antar jag. Försöka äta nått. Försöka öppna böckerna och försöka få in allt i skallen. Försöka.
Var på Rockcafé med Rebecca, Zebastian och hans lillasyster igår. Var riktigt trevligt och skönt att komma ut lite. Var Lucy Seven, Everlasting for Downfall och två band till som spelade. Helt okej.
Nu ska jag återgå till mitt försökande här..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0