Bara jag?

Är det bara jag som är trött på alla känslor man har inom sig? Humöret går uppochner som en bergochdalbana och man blir arg/ledsen för minsta lilla. Man blir arg mot fel personer bara för att man är arg för nån skitsak nån annan gjort och som man håller inom sig och man börjar gråta för ingenting. Man blir trött på allt och besviken på sig själv och undrar hur någon annan kan tycka om en? 
Jag är sjukt trött på alla känslor. Vill kunna stänga av ett tag. Men så enkelt är det inte. Tyvärr.
Kan man inte ha känslor på flaska liksom? Ta en skvätt av det man behöver för stunden.
Vad ska man göra om man har ett beteende man inte vill ha men inte kan sluta med?
Känslor är bajs. Bajs säger jag.

I know I don't need you, but I want you, so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0