CAS panik

Idag på klasstiden fick vi veta att CAS ska vara inlämnat och klart den 13/4. Det är med andra ord nästa onsdag.
Det betyder att jag just nu sitter och PANIKskriver i min loggbok ungefär 150 timmar av CAS. Har fått ner ca 74 timmar totalt nu. Bara resten kvar. Och sen var det ju det här med alla underskrifter. Och det faktum att jag egentligen inte gjort klart allt jag måste. Meeeeeeen jag får hoppas så hårt på att jag lyckas. Jag måste. Annars får jag ju inte nått diploma. Men jag MÅSTE. Håller på få skrivkramp. Men det ska gå. Måste gå.
USCH!
"tänk studenten tänk studenten"

Kommentarer
Postat av: linnea

kommer bli azum :D fast jag är lite tveksam om en röd 500:ring :P

2011-04-06 @ 17:58:18
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: linnea

jo jag håller med om att dom kunde bara lagt till 200-lappen och 2-kronan :) Menne, ska bli spännande att se! :D

2011-04-06 @ 18:09:18
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0