CAS - sista rycket

Håller nu på med det sista av CAS-skrivandet. Blev klar med journalen igår, så nu skriver jag svar på alla idiotiska frågor IB vill att man ska svara på om varje aktivitet. Fett drygt. Liksom "Did anyone helo you think about your learning during this activity?" vad är det för fråga egentligen?? och "Hoe did this activity benefit others?"
Typ, vad ska jag säga på den när jag var ute och jogga, gymmade eller simmade? IBs formulär kommer en dag få mig att bli galen, jag svär. Men SNART SNART är det över, så snart.
3 veckor till exams. Kul. Plugga mycket kommande veckor eller? Mjohooru. Påsklov, vad är det?
Men nu ska jag återgå till mitt kreativa skrivande (BS:ande) som bara blir sämre och sämre för varje formulär. Håller även på med tvätten. Och jag har diskat mitt berg med disk. och jag borde städa när jag ändå är igång, men jag tror fan inte jag orkar. Eller vi får se.
PUSS
Om nån vill gå ut och gå, smsa eller nått! :)
Sommar sommar sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0