Dag 2..

Dag 2 är snart slut.
Tog lång tid innan jag orkade ta mig upp ur sängen.
Sen har jag mest legat/suttit på soffan och stirrat på tvn och försökt låta bli att tänka. Har gått sådär.
Känns inte bra. jag har inte förstått det än. Jag tror inte det är sant. Jag sitter och väntar på att vakna upp ungefär..
Så fel..
Ska försöka åka till en morbror och hälsa på en sväng snart innan det är dags för finalen i Körslaget. Måste ju heja på Järvsö iallafall.
Ska försöka komma på nått att fokusera på mer än plugga. Måste ha nått att fokusera mig på. Kanske ska börja träna? Eller komma igång att läsa böcker jag vill läsa en massa igen? Börja med nån aktivitet? Komma igång med scouterna igen? Fast allt känns så onödigt. Scouterna har jag inte råd att pendla till, dessutom är inte "min grupp" aktiv längre för alla har flyttat. Läsa är väl okej. Nån ny aktivitet känns onödigt när jag snart ska flytta. Skulle förståss kunna börja träna lite. Kanske ska skaffa månadskort på gymmet igen? Springa ute är ju inte min grej. Har aldrig varit. Får se vad jag gör... Hittar på.. Det märks..
Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Träna tycker jag absolut att du ska göra. Gå promenader fungerar det med, det gjorde jag varje dag. Umgås mycket med vänner och res iväg någonstans (menar nödvändigtvis inte utomlands men bara någonstans för att få lite miljöombyte, fungerar sjukt bra). Håll dig sysselsatt och tänk på att det kommer bli bättre! Man måste tro på sig själv och verkligen försöka för annars kommer man ingenvart alls! Men kom även ihåg att det är helt okej att vara ledsen, det är helt okej att tycka att allt suger samt att det är helt okej att tycka synd om sig själv i såna här situationer. Men du får inte fastna där utan du måste se framåt! :)

2011-04-25 @ 21:40:33
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0