Dagen med fika

Herregud vad mycket fika jag har ätit idag.
Först på engelskan så fick vi en maffig, fet, galet god chokladtårta av våran lärare och efter den var man dödligt mätt. Sen var det historia och både jag och Hanna hade med oss kakor. Fett mätta efter tårtan så var det inte många kakor som slank ner. Så var det lunch och då var det (just idag av alla dagar) efterrätt. Persikohalvor med chokladgrädde. Och var man inte helt full i magen efter det (vilket man var) så fanns det muffins, kakor och godis på svenskan. JÖSSES vad jag rullade fram sen.
Efteråt var jag och Hanna duktiga och tog en promenad runt Långnäs för att få bort lite kakor. Eller iallafall inte vara dödligt mätta på kakor. Sen flummade vi runt på skolan till typ halv 4. 
Sen dess har jag spelat Zelda och nu lagar jag maat. Snart klart ^^
Puss

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Thanks for sharing :)



Sounds Good



Best Wishes

2011-04-20 @ 20:43:05
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0