Eeeehm just ja.

Var till Ljusdal igår en sväng. Träffade lillasyster & lillebror typ 20-30 minuter. Samt två kusiner :) Trevligt. 
Åkte och provade balklänningen som snart,snart är klar. Känns fint.
Och eftersom jag insåg att mina alterntiv var ungefär att åka hem till mamma eller komma hem till Bollnäs vid 21.30 så bestämde jag mig för att åka till mamma. Ganska skönt egentligen. Hon skulle ändå till mig idag så då fick jag skjuts. Övningskörde faktiskt också litegrann. Gick bättre än jag trodde. Kanske ska försöka mig på att ta körkort i sommar eftersom jag ändå inte verkar ha nått annat att göra. Varken jobb eller andra planer längre.
Idag har mamma & jag handlat lite dop-presenter till mitt kusinbarn som ska döpas nästa helg och handlat mat osv.
Inte för att jag äter speciellt mycket egentligen. Min plan om att komma igång att äta igen igår gick inte så bra. Alls. Jag är ju inte hungrig nånting och jag kan ju inte sitta och tvinga i mig mat liksom. Igår åt jag en baguette och idag har jag ätit en toast. Ungefär. Inte så hälsosamt kanske..
Men nu ska jag (efter att ha skjutit upp det en massamassa) plugga matte. Och om jag hinner, historia. Men matten är viktigast just nu.
Så puss!
Sommarväder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0