Epic

Kunde det vara annat än epic och en skrattfest på Dunham med uppvärmning av Guitar Guy? Nä det kunde det inte.
FETT med kul och awesome var det. Lätt värt. Så jävla kul hade jag. Skrattade ihjäl mig lite. Så bra.
Kom hem för en stund sen och nu ska jag väl diska, städa och plugga lite. Eller försöka plugga iallafall. Måste fan skärpa mig nu med exams bara 2(!!!) veckor bort. Galet snart.
Jag är pankare än pankast (true story) så hur jag ska överleva är en stor fråga. Men det löser sig säkert.
Imorrn är det min sista måndag, tisdag sista tisdag och onsdag sista.. ja ni fattar. Nästa vecka är min sista skolvecka med lektioner på gymnasiet. Fett läskigt. Men skönt. Fast snart exams. Dubbla känslor här. Plugga som fan på påsklovet är vad som gäller. True story.
Nu ska jag älska vädret lite och ta tag i min lägenhet, kanske få lite påskstädat? :)
PUSS

Korregering: Det HAR löst sig med att vara luspank tack vare en väldigt väldigt snäll farmor! :D <3
Epic säger jag bara. ochh Swwwwwwwwwweden rooocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0