Hehehe

Ja med min beslutsångest så blev det inga skor. Jag kan verkligen aldig bestämma mig för nått. Nån som kan ge mig lite beslutsamhet eller? Fast det är väl bättre att jag hittar ett par skor jag verkligen vet att jag vill ha istället för att köpa några jag senare kommer på att jag inte vill ha. Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska ha klackar eller ballerina. Praktiskt sett borde jag ha ballerina för jag och klackar är inte bästa vänner. Fast å andra sidan vill man ju ha lite klackar på balen kanske? Fast samtidigt vill inte jag köpa ett par skor som jag sen inte kommer använda. Det har jag redan gjort en massa gånger. Nån som har nått förslag??
Resten av kvällen blir nog rätt lugn. Ska inte göra nått direkt. Och eftersom vädret bestämde sig för att sluta vara fint så tänker jag inte gå och ut och gå fast jag hade en liten tanke att göra det. Får se vad jag hittar på. Greys kan ju vara ett alternativ (A). Plugga är ett annat med det ska jag börja med nästa vecka. Så det så.
Puss
Kör dubbeltumme ner för beslutsångest och väder som slutar vara fint.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Köp ett par skor du kommer att använda! Köp ett par skor som är sköna! Om de u vet att du inte kommer att ha dom leta på rea, där hittar du nog några som kan passa för balen och kanske något vid något annat tillfälle. Vilken färg har du på klänningen, tyckte att den såg blå ut kanske med en svart tråd i. Då kan du välja blå eller svarta.Glöm inta att gå in dom! Lycka till!

2011-04-05 @ 19:02:33
Postat av: Anonym

Köp ett par skor du kommer att använda! Köp ett par skor som är sköna! Om de u vet att du inte kommer att ha dom leta på rea, där hittar du nog några som kan passa för balen och kanske något vid något annat tillfälle. Vilken färg har du på klänningen, tyckte att den såg blå ut kanske med en svart tråd i. Då kan du välja blå eller svarta.Glöm inta att gå in dom! Lycka till!

2011-04-05 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0