It is nice to be in a non-horny elevator.

Okej så imorse när jag vaknade var min första tanke "Gud vad skönt att det är fredag".. Liksom how wrong was I? frickin måndag ju. Gjorde lite ont i mig när jag kom på det. Fast ändå inte eftersom exams är typ snart och hade det varit fredag hade det varit ännu mer snart. Baah.
Jag har bestämt mig för att skita i vad det är för väder och låtsas att det är fin vår hela tiden. Så det så.
Ska till skolan vid 9 för mentorssamtal och sen kl 10 ska jag och några till prata med en lärare om psykologi så vi får CAS klart. Enda som fattas är lite underskrifter och lite mer skriva sen klart.
Nu frukost!
Puss
Löööööve :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0