Måndag igen.

Fan vad fort det går. Känns som det nyss var måndag ju. Iof var jag på en båt i Tallinn då, men det känns ändå som det nyss var måndag. Typ helt nyss. Dagarna går FÖR fort.
Jag blev ju kvar i Forsa igår för jag ville inte riskera nått med att åka buss bakis. Det var det värt som fan. Mysigt att ligga och prata med Ell, kolla på massamassa film och bara vara. Har nog inte kollat på så många filmer på länge. Väldigt länge.
Imorse klev jag upp typ halv 6 och klädde på mig för att gå till bussen från Forsa till Hudik. Sen åkte jag tåg från Hudik till Söderhamn. Och tillsist buss från Söderhamn till Bollnäs, och tusan vad gott jag sov på sista bussen. Så skönt. Vaknade till en gång och såg att jag hade sovit i typ 30 min. Sen måste jag ha somnat om för vaknade till av att bussen stannade på station i Bollnäs. Skönt att sova lite mer iaf.
Nu har jag duschar (äntligen!! som jag längtat efter en dusch) och ska strax äta lite frukost. Kl 10 ska jag till kiropraktorn och bli lite knäckt och masserad. Skönt som fan! det har jag längtat ännu mer efter.
Ska nog slå igång ett Greys också ^^
Puss
Alltså just nu skulle jag lätt kunna äta en pizza. Åt ju ingen bakismat igår så x) fett gott med pizza :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0