Mysfredag med Greys?

Jag är inte lika bitter idag.
Vilket är bra :)
Har fått några fina kommentarer av folk som är snälla och peppar :)
Pratade en snabbis med SYVen idag om lite saker jag undrade över eftersom jag troligtvis måste söka kurser och ta mig in på Universitetet bakvägen typ. Men enligt honom hade jag gjort rätt som jag gjort nu. Hoppas på det.
Ska strax kika över min ansök iallafall och försöka göra klar den helt.
Sommarjobb får väl gå som det går. Sökte nått mer igår, men ska försöka få ut lite mer ansökningar. Pengar är inte allt, men jag skulle ju vilja göra nått i sommar och för att göra nått krävs pengar. Som alla sagt, det löser sig. I hope.
Min kväll kommer spenderas (ovanligt nog) framför Greys skulle jag gissa. Orkar inte plugga eller tänka mer idag. Känner mig helt slut. Dessutom måste jag vila upp huvudet till imorrn då jag ska göra Högskoleprovet. Kommer vara så jäävla slut efter det, förra gången kom jag inte ens ihåg koden till mitt kontokort när jag skulle betala pizza. Rätt slut med andra ord. Får se vad världen har att erbjuda efter det imorrn.
Puss


Min söta kissemisse ^^ <3

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Haha lätt blått och lätt fler kommentarer :D

2011-04-01 @ 16:35:22
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet <3 Och du är bäst för det <3

2011-04-01 @ 18:55:00
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0