Onsdag - the last

Näst sista dagen i skolan.. Har tre sista lektioner idag. Kan bli mycket fika det.
Lite tråkigt är det. Men skönt nånstans också.
Snart snart kommer Exams-nerverna komma. Jag känner hur dom ligger och lurar.
Idag är det iallafall engelska, svenska och historia.
Sen vet jag inte vad jag ska göra i eftermiddag/kväll. Ville ju att älsk skulle komma, men icke sa nicke.
Får väl bli lite ströplugg, kanske spela zelda eller nått. Nån får gärna leka med mig idag annars :)
Puss
I <3 päronsoda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi klart jag hade den :D

Nä var inte St George egentligen, är ju den 23, men eftersom det är på påskafton så hade vi igår istället :)

2011-04-20 @ 14:13:23
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0