Pluggdag

Idag ska jag plugga ordentligt med Rebecca. 
Matte och Biologi. Tråkigt men nödvändigt.
Har pratat lite med en person om saker jag fått höra och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska tro. Har en lite klarare bild tror jag, men det känns ändå konstigt att veta saker i efterhand.
En del folk känner jag att dom ska jag fan skita i nu, dom har gått bakom min rygg och jag trodde ändå dom var mina vänner så dom kan bara dra.
Dagarna går och det känns fortfarande inte riktigt sant. Men det slår väl till nån dag antar jag.
Nu måste jag försöka fokusera på skolan och mig själv.
Kanske ska skaffa den där tatueringen jag funderat på så länge?
Resa nånstans?
Börja träna har jag nästan bestämt mig för.
Får se vad jag hittar på. Utveckla mig själv, det är något jag ska göra iallafall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0