Snart snart fredag!

Efter skolan åkte jag till Ljusdal som sagt och hem till min farmor. Först gick jag och letade lite skor på stan och så men hittade inget. Gick hem till farmor, lagade mig lite mat, satt och åt när farfar kom hem och joinade mig. Vi hade en trevlig liten pratstund tills farmor kom hem och då skulle vi åka till Järvsö och hon som syr min balklänning. Skulle prova innan hon syr ihop den. Det var lite stor på somliga ställen och små på andra så hon ska göra om och jag ska prova igen innan hon syr ihop (om jag fattade allt rätt xP). Sen skjutsade farmor hem mig till Mamma och då deklarerade jag och provade lite klänningar jag hade där :P Hittade min studentklänning (kör på återvinning och tar en grön balklänning, "kort" version, som jag hade i nian. Den är fin, jag kan ha den och den är använd 1 gång. Why not liksom) och sen hittade jag ett par skor som jag köpte för att ha på "balen" i nian, men aldrig använde. Kanske kan komma till användning nu? Rediiigt nice!
Nu har jag nyss duschat och ska blåsa håret så jag kan sova :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha ja! måste ha fått värsta chocken x)

2011-04-10 @ 19:32:19
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0