Solen skiner!

Nu skiner solen lite grann iallafall! Hoppas det håller i sig nu idag. Så det inte blir som igår när det är fint medans man är i skolan och sen blire grått och kallt bara. Usch på det.
Ska strax dra till skolan för lite engelska, historia, svenska, utvärdering (och fika?) för film och sen klasstid. Rätt lugn dag egentligen. Allt är så lugnt nu för tiden sen filmen försvann tycker jag. Min längsta dag är 10-15. (okej idag går jag 9-15 men egentligen så slutar jag 13 på onsdagar nu)
Ett konstaterande är att jag borde (läs:måste) städa. Men jag ooooorkar inte. Dessutom blir det ju lika skitigt påengång eftersom det är så mycket grus och skit ute. Men måste väl försöka ta tag i att göra det ändå..
Nu ska jag bege mig!
Puss
Snyggingen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0