Tisdagskväll

Ja men, min tisdagskväll blev rätt lugn ändå. Tvätten var klar vid 18-tiden, CAS-papprena klara ungefär samtidigt och disken var gjord snabbt. Sen var jag trött på plugg och kollade på serier istället. Mycket roligare.
Har precis tagit en dusch och ska bara få håret torrt så ska jag sova hade jag tänkt. Rätt trött.
Imorrn har jag iallafall bara en lektion, börjar 9 slutar 10. Helt okej. Fast ska plugga historia och sånt också. Lika bra när man har tid över liksom.
Ikväll har jag även rensat en massa massa massa massa (!) papper. Har typ två fulla platspåsar med onödiga papper att slänga. Miljöaktivisten här känner jag. Lite skönt att bli av med en del grejer iaf. Och gjorde iordning en mapp med CV, betyg och etc för att jag ska veta vart det är. Duktig jag!
Ja, som sagt ska jag nu torka håret och sen sova.
Nu ska jag bara komma på nått att hålla mig sysselsatt med resten av veckan tills Ell kommer hit på fredag eftersom vi drar till stora Huvudstaden på lördag för att gå på Jeff Dunham in tha Glob! :) Feting nice. Om nån vill underhålla mig kommande dagar, please do.
Puss
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0