Torsdag som känns som Fredag

Idag har jag haft fredag hela dagen. Även fast jag var på onsdags-Tranan igår så känns det som fredag. Galet konstigt. Menmen. Hade iallafall riktigt kul igår med Rebecca, vi drack lite vin och baileys hos mig innan vi gick till Tranan och käka. Där hade vi jättekul och träffade massa folk som skulle prata/dansa med oss av nån anledning trots att ingen av oss ens gjort ett försök till att klä upp oss? Lite kul :) Dansade en massa och bara hade kul.
Idag kom hon som ska ha lägenheten efter mig och kollade (kl 07.00 skulle hon komma så jag klev upp kvart i, men så kom hon typ 30-40 min sent. KUL), sen sov jag igen till typ 9 för att sen gå till den enda lektionen jag har på torsdagar nu, nämligen biologi. Där blev min hjärna mos och så slutade jag. Lunch och sen hem. Nu sitter jag och skriver CAS igen och väntar på att klockan ska bli 15 så jag kan åka iväg till Ljusdal och farmor. Ska prova min balklänning idag :) Innan dom syr ihop den I guess. Spännande iaf!
Puss
Imorrn ska jag till min lilla hemmafru <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0