Usch

Pluggandet igår gick sådär, gjorde väl inte så mycket som jag borde ha. Men ska göra lite nu idag med.
Var ut på Tranan igår med Rebecca, träffade en hel del trevligt folk. Men jag var nog inte så redo att gå ut som jag trodde. Jag var nog inte så okej som jag trodde. Gick hem runt halv 12 - 12 och kände mig rätt nere.
Imorse tog det en bra tag innan jag orkade med att kliva upp, men nu är jag uppe och ska försöka hitta nått att äta, vilket jag varit dålig på att göra ett tag. Ska sen försöka plugga lite som sagt och vid halv 2 ska jag till ungdomsmottagningen.
Skickade nyss mail om tatuering också, kanske blir en liten gklav med noter runt på vänstra handleden snart? :) Har även börjat fundera på om jag ska tatuera in scoutliljan nånstans, typ nacken eller fotleden? Vi får se.
Kanske hittar på nått annat tok också. Får se vad som känns bra.
Nu ska jag göra mig klar för dagen, ska ju prova balklänningen ikväll också (Y)
Puss
dålig bild på gklaven i know, men nått sånt. Och så liljan fast då utan den lilla "var redo" grejen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0