Weekend over - again..

Den här helgen gick alldeles för fort. Känns som jag nyss kom till Uppsala och sen åkte jag igen :( Men hann iallafall med myskväll med älskling i fredags med god mat och vin samt nån film på tv som jag (obviously) somnade till. Lyckades sova ända till typ 10-11 på lördan (SKÖNT!) och därefter blev det chilldag, skrev lite cas, fick lite cas-underskrifter och sen for vi iväg och käkade på China Garden (wonderful!), kunde knappt gå efteråt. Och då skulle vi gå på bio.
Vi kollade på en film som hette "The Rite" (Svenska översättning: Ritualen). Anthony Hopkins var med och då kan det ju inte vara annat än bra liksom? ;) och den var faktiskt riktigt bra. Lite småspännande, småläskig, småcreepy men bra. Tyckte iaf jag :) Lätt värd. Och jag tror aldrig jag har varit i en så liten biosalong. Det var typ 4 eller 5 rader med typ 6-8 platser i varje. SJUKT liten bio. Men mysig :)
Idag vaknade jag också sen, typ kvart i elva, och det var också fett skönt. Men så var ju jag och älskling vaken till typ halv 2 och pratade. Kändes typ som att jag knappt hann vakna och kliva upp innan det var dags att åka dock. Älskling och jag tog en promenad ner på stan (i det UNDERBART fina vädret, måsta ju ta av mig jackan för det var så varmt) och åt på subway innan vi gick till station och jag hoppade på tåget hemåt. Deprimerande nog vart det sämre och sämre väder ju närmare hem jag kom. Väl framme så var det grått och småregnade. Fett tråkigt.
Hemma har jag inte gjort mycket, handlade lite och dammsög lite så man typ kan gå på golvet igen.
Nu ska jag torka håret och sen kolla på Greys för att sen sova.

PUSS
Borde ses! Iallafall om man gillar exorcism-filmer :)

Kommentarer
Postat av: D-Man

Haha ofta xD Tror jag idag pratade med en kompis o min brorsa om en av mina favoritfilmer, nämligen meet joe black. Och dem hade inte sett den och undrade om den var bra. Då sa jag typ Hopkins är med och då brukar ju det vara bra xD

2011-04-10 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0