Back in Vålsjö

Nu är jag tillbaka hemma hos min mor.
Har åkt massa tåg och nu vill jag bara ta det lite lugnt några timmar.
Har betalat mina juridikböcker på 1667 kr samt fört över första hyran på lägenheten till älskling! :)
Snart snart snart <3
Allt idag gick bra iallafall.
Skrev in mig på kursen, på Norrlands Nation, skaffade lånekort på biblioteket och köpte en bok samt kalender :)
Just nu känner jag mig lite fattigt, meen egentligen har jag absolut ingen anledning att känna mig fattig xP
Imorrn är det iallafall Graduation Day, och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. Jobbigt!
Får klura på det imorrn, ska ju antagligen ut på kvällen också.
Det blir nog bra hursomhelst.
Så imorrn ska vi leka studenten igen ;D
Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: hihi okej :)

2011-08-25 @ 22:15:32
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0