Fin helg!

Har haft en riktigt fin helg.
Har varit barnvakt och myst med ungarna.
Sen i lördags var jag till Hudik, Hudikkalaset och umgicks med de bästa :)
Hade det riktigt riktigt riktigt kul!
Såg Tove Styrke och Engmans, träffade folk, pratade, skrattade, promenerade, åt, drack och hade det allmänt bäst.
Önskar jag hade kunnat stanna hela natten dock!
Sen var det barnvaktsdags igen igår.
På kvällen kom älskling till Järvsö och väntade på mig tills jag kom hem också :) <3
Fast när jag kom hem höll han på bränna ner huset mmed brödrosten, men sen räddade han mig från en armé av flugor.
Äckligt.
Idag skjutsade jag älskling till tåget, senare ska jag in till Ljusdal och panta, sen barnvakt. Senare till Bollnäs och älskling <3
Imorrn blir det furuvik med syskon, kusiner och farmor :)
PUSS
Elin & Mathias :)
Niklas från Karlstad ^^
Pojkar :)
Jag & bästa :D
Såhär glad är man när det är Engmans Kapell!

Kommentarer
Postat av: elin

Åhhh Myis då :) Vad du är gullig!

Tycker verkligen det är super att vi börjat umgås igen :) Vi har verkligen skitkul ihop :))))))))

Jag älskar hela gänget som var i Lördags! Finns inte bättre! Och I´m falling in deeply in Love I think, Omg :D <3

2011-08-03 @ 11:46:57
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: welin

Hej snuttan!

Nej jag har inte hört om det än :)

Försöker ta en sak i taget :)

Har frågat om att åka hem nu, den 9 september o den

9 december och har fått båda fredagarna lediga efter lämnat barnen i barnhagen så jag kan åka tidigare :) Tar det lite "pöh om pöh" om du fattar :)))))))) <3

2011-08-06 @ 09:29:33
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: elin

Kom igen nu, lite dålig uppdate här nu va? ;)

Keep it up honey ;)

2011-08-07 @ 13:32:33
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0