In Uppsala - to stay!

Nu är jag alltså i Uppsala. Och nu är jag här för att stanna! :D
Släåade mig hit från Järvsö med  2 svintunga väskor och en dataväska. Aj i min axel.
Kom hit och hade pizzamys med älskling, har varit på ica och nu chillar jag lite vid datorn medans älskling spelar :)
Sen blir det film och mer mys! ^^
Är lite glad just nu, fick fina nyheter av en fin tjej ;) <3 Längtar redan efter det nu :D
Ska kika lite på hur mina scheman ser ut för veckan, försöka få tag i min fader imorgon för att planera inför flytten.
Får lägenheten på torsdag :DDD
IM SO HAPPY!
Nu hoppas jag bara på en (två) bra klass(er) med fint folk så blir att perfect inom kort! :D
PUSS
Kör en bild babys gameface eftersom han ändå spelar ^^

Kommentarer
Postat av: elin

Happyface all over the place!!!!! :D:D:D::D:D:D

2011-08-28 @ 21:41:40
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0