In Uppsala

Just nu befinner jag mig i Uppsala i min underbara pojkväns lägenhet, dock utan den underbara pojkvännen.
Ska på inskrivning på en av mina kurser imorrn bitti.
Sen åker jag tillbaka till Järvsö igen för att på Fredag gå på Graduation Day :)
I måndags städade jag garderober hemma hos mamma och åkte till Bollnäs på eftermiddagen.
Igår åkte jag till Ljusdal, var på körskolan, fick sms om att jag skulle till tandläkaren på onsdan (vilket jag inte hade fått veta :o), ringde och bokade om tandläkare, var till tandläkaren, var på banken (in och ut på 5 minuter, måste vara rekord!), for till Järvsö en sväng och hämtade lite papper, for tillbaka till Ljusdal och var hos farmor.
Idag har jag varit på körskolan och åkt till Uppsala.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska förvänta mig imorrn, samt funderar på hur tidigt jag måste åka så jag vet att jag hittar :o
Plus så sitter jag och är tjurig på ett av mina facebookspel. Det bara växer upp en massa träd som jag redan huggit ner och det är jätteirriterande för all min energy går åt till att hugga ner dom igen -.-'
aja, nu ska jag strax lägga mig hade jag tänkt, måste ju orka upp imorrn!
Puss
Jag är fast som faaan i dom här böckerna. Drömde lite om dom inatt också. Och så drömde jag mardrömmar om att köra bil igen, eller ja att missa körlektioner. Tror fan inte jag ska ha körkort :P

Kommentarer
Postat av: Linneä

vilken är du inne på nu då? :))

2011-08-25 @ 14:48:50
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0