Mamma Mia.

Herregud vad dyrt det är att köpa skolböcker.
Köpte böcker för 1667kr igår, och det är bara till den ena kursen jag ska gå. Den andra vet jag inte ens vad jag ska ha för böcker till än..
aja, sånt löser sig, ska få inloggning på studentportalen idag eller imorrn så.
Idag ska jag annars inte göra mycket.
Umgås med älskling lite, kolla på förhäxad och jobba röven av mig senare eftersom jag inte hann jobba nått igår, och det är dåligt med tid resten av veckan också.
Bara jobba det... Blä vad otaggad jag är.
Aja, det blir som det blir.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

när flyttar du då?

2011-08-16 @ 18:28:28
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: jaha okej :)

jo vi var medlem i home enter eller hur det stavas, du vet filmklubben. då får man hem månadens film för ett ganska dyrt pris och då hade jag glömt att avbeställa den! -.- så tänkte att måsta ju nästan kolla när jag fått hem den :)

2011-08-17 @ 11:27:53
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0