Måndag 22/8

Halloj halloj!
Idag är en ganska lugn dag faktiskt.
Ska plocka färdigt i mina garderober så jag kan känna mig klar med det.
Sen måste jag packa ihop en massa saker.
Sen måste jag duscha och sen får vi se vad som händer.
Det som suger är att alla börjar skolan idag så därför funkar inte mitt fritidskort på dagarna längre.
Men blir ju inte så mycket mer åkande här med xtrafik eftersom man flyttar på söndag :)
Jag flyttar till Uppsala! Fett niiiiiice :D
Ska dit en sväng onsdag-torsdag och gå på inskrivning också.
Och på fredag är det Graduation Day! Det är den här veckan liksom! Känns som nyss man fick veta betygen och satt och ville att det skulle bli Grad. Day. Nu är det snart dags.
Den här sommaren har gått väldigt fort.
Lite för fort, är lite grejer jag känner att jag inte hunnit med.
Men får vara glad över det jag faktiskt hann med.
Btw, drömde jag värsta mardrömmen om att faila uppkörningen för körkortet. Det sög! Inte kul alls..
Får hoppas det inte blir så när det är dags xD
Men nu ska jag ta tag i den här dagens "att-göra"-lista.
PUSS
Jag älskar dom här bildernaaaaa ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha skoja inte! Han har alltid varit äckligt snygg ;) Vingar av glas liksom <3

2011-08-24 @ 23:07:04
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: elin

Fett snygg!

Jag saknar dig My!

Help me out of this mess I created for myself? :D

Ajajaaaa.. Snacka söndag kväll/Måndag.. I will need you!

Byebye!

Tar av era råd, så håll i hatten! <3

2011-08-26 @ 14:20:59
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0