Min måndag :)

Har haft en rätt bra måndag ändå.
Kom in på Juridiks Översiktskurs samt Freds- och Konfliktkunskap A visade det sig, så blir heltidsplugg för mig i höst iallafall! :) (tackochlov!)
Sen hade även mina True Blood böcker kommit så när mamma kommit hem så åkte vi och hämtade dom. så nu sitter jag här med de 10 första på engelska bredvid mig <3 Underbart! Nu kan jag börja läsa fjärde boken med andra ord. Och att den har en viss Alexander Skarsgård som Eric på framsidan gör inte mig nånting! ;D
Imorrn är det körskolan och sen Bollnäs som gäller.
Sen är det körskola hela veckan.
Började ju även jobba idag, lika som förra hösten.
Ringde en kille jag kände igen namnet på, det var engelskt men kunde inte placera det.
Pratade med honom, försökte översätta frågorna till engelska (trots att man gått IB så har ju flytet i engelskan försvunnit under sommaren, och det var fan inte lätt att komma på orden ibland. Måste ha låtit som värsta idioten xD) och han sa nånting om att han skulle skriva en grej på sin "webpage". Och så sa han att det var en ganska populär "webpage" han hade. Åh jag då "I thought I recognized your name" och sen babblade jag vidare.
När jag hade lagt på så googlade jag upp namnet, för om han hade en populär hemsida måste den ju dyka upp liksom. Tjaa.. Populär hemsida var ju en underdrift. Det var en av grundarna till Facebook jag hade suttit och pratat med xD Snacka om att jag kände mig dum..
Men lite kul vare ^^
Nu ska jag chilla järnet ikväll!
Puss
Fina fina böcker <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nice att du kom in! Grattis! :D Blir nå körkort snart då? ;)

2011-08-08 @ 21:08:15
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Men nån dag måste det hinna med! Annars får det helt enkelt bli i höst :)

Men awesome med körkort snart då du! Skulle ju vara asnice om du hann med det så fort som möjligt nu. Själv så har jag och min körlärare sagt att när jag är 19 så ska jag ha körkort :)

2011-08-08 @ 23:27:07
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: linneaaa

Grattis som fan ! :D

SKARSGÅRD <3

2011-08-09 @ 10:03:53
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0