Modell för en dag + veckan

Har varit sjukt hektiskt vecka. Eller ja, det har känts så iaf.
Måndag var man hemma och städade garderob, hälsade på morbror som fyllt år och åkte till Bollnäs.
Tisdag var jag i Bollnäs samt jobbade. Gjorde säkert nått mer också har jag en känsla av, men minns inte vad just nu xp
Onsdag var det åka till Ljusdal, körskola, tillbaka till Bollnäs, försökte hinna jobba samt gå på Tranan.
Torsdag var det återigen Ljusdal och körskolan, sen vare till farmor på middag och träffa mina släktingar som bor på Irland. Inge jobb hanns med då inte.
Fredag var det upp tidigt, åka till Halkbanan, göra den, åka till Järvsö och hämta ut böcker, åka till Ljusdal och hämta väskor/saker och sedan åka till Delsbo och vara barnvakt.
Idag (Lördag) var det Modell för en dag i Hudik, sen skynda tillbaka till Delsbo och vara barnvakt samt hinna jobba eftersom jag inte hunnit med det så mycket under veckan.
Imorrn (Söndag) kommer bli barnvakt och jobba det sista.
Haft mycket att göra hela veckan med andra ord.

Idag har jag alltså varit på Modell för en dag med Rebecca :)
Det var riktigt kul!
Blev sminkad (hur ofta blir man sminkad av nån som jobbar med det liksom?) och sen knäppte dom ett antal kort på oss i olika settings/ljus. Blev en del riktigt bra bilder :)
Dyra var dom dock. 10 st 1900 kr. Fast jämför det med 9st för 3375 kr och 1 för 550. Då tar man hellre 10 ;)
Säg gärna vad ni tycker om bilderna! :)
10 bilder, alla fina tycker jag dock vissa mer än andra :) Men bättre än jag någonsin skulle kunna knäppa själv :P Jag gillart och det var en rolig grej att prova på! ^^
PUSS

Kommentarer
Postat av: O <3

Sååå nice bilder baby! :) Du är så vacker <3

2011-08-20 @ 23:09:38
Postat av: Ell -

Älskar den när du sitter på stolen, jag SKA crasha din lägenhet! Over and out, puss

2011-08-23 @ 01:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0