Uni - day 2

Gårdagen gick bra iallafall.
Var sjukt trött när jag slutade dock.
Fast drog till Polacksbacken och var med Olof på Microgasque. Men åkte hem runt 21tiden.
Idag började jag 08.15 och slutade 10.00. Introduktion till Juridiks Översiktskurs. Känns spännande!
Lyckades byta grupp (var i grupp 2 som krockade en hel del med mina andra lektioner) också, så nu behöver jag inte stressa ihjäl mig. Skönt det.
Nu ska jag bara försöka planera veckan, få in flytt nånstans och försöka sova ikapp lite (sov fett dåligt inatt).
Imorrn har jag föreläsning från 9.15 - 16.15.. askul. Men det ska nog gå det med. Det jobbiga kommer vara att släpa på lagboken.
Ikväll ska jag försöka ta mig på Reccemiddag på Norrlands (om jag kommer in, eftersom jag glömde mitt tillfälliga nationskort i Järvsö, ofc...) och träffa Tobbe lite :)
Nu ska jag försöka skaffa mig lite uppsikt över hur veckan ser ut.
Puss
Universitetshuset, där har jag varit senaste 2 dagarna :)
Imorrn blir först Ekonomikum och sen Universitetshuset :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag inte skulle lyssna på dig så hade jag ju aldrig börjat kolla, eller hur? ;) Jag fick bara aldrig tummen ur arslet förrän nu!

2011-08-30 @ 22:20:17
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Btw, när du blir jurist, då får du hjälpa mig om jag råkar mörda nån eller så! Eller får problem över huvud taget. Liksom.

2011-08-30 @ 22:22:19
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Oj ofta jag glömde skriva det var jag :o Men ja jag vill ha din hjälp om jag råkar mörda nån!

2011-08-31 @ 00:34:19
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0