Uni - day 3

Dag 3 är då slut. Eller ja, lektioner/föreläsningarna är slut.
Hade JÖK 9.15-11.00 imorse och sen FoK 12.15-14.00.
Skulle egentligen gått till 16.00 idag, men en av föreläsningarna blev flyttat. Tur det säger jag, har galet mycket jag måste göra hemma också.
Ska lösa en seminarium-uppgift ikväll och samtidigt hinna flytta över till nya lägenheten där vi ska sova inatt (awesome!)
Imorrn blir en helt otroligt lång dag känner jag.
09.30 ska jag träffa min basgrupp i JÖKen och gå igenom seminariumuppgiften, sen har jag föreläsning mellan 12.15-16.15 och sen måste jag skynda mig hem för pappa kommer med alla mina grejer till lägenheten.
Stressig dag känns det som.
Aja, sen är det fredag och då slutar jag typ 11.00 och sen är det helg! <3
Nu måste jag ta tag i uppgiften här!
Puss
Såhär fina gröna bussar åker jag hela tiden mellan allt möjligt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha jadu, jag emma och erica satt och pratade/skrattade och lyssnade på musik.. :p inte nå högt heller! nån tantalura som sitter med örat mot väggen tror ja

2011-08-31 @ 20:48:40
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jaja :P Men känner inte för sjukhusserier just nu! Måste släppa true blood först typ xP



Btw, jag älskar att jag alltid först svarar på dina kommentarer, och sen läser dina inlägg, så blire ofta två kommentarer :P

2011-09-01 @ 20:26:32
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Mjuka linjen hahaha bästa namnet ever ju xD

2011-09-01 @ 20:27:53
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0