Universitets-funderingar

Insåg idag att om en vecka åker jag till Uppsala för att stanna.
Och imorrn är det en vecka till jag börjar skolan på riktigt.
Och om ungefär en och en halv vecka flyttar vi till nya lägenheten.
Snart börjar allt.
Spännande.
Och lite läskigt faktiskt.
Just nu är jag väldigt fundersam över hur det ska bli eftersom jag ska gå två kurser och jag inte har en aning om vilken grupp jag kommer vara i nån av dom, och därmed inte alls vet mina scheman och därmed kan jag inte avgöra hur mycket allt kommer krocka. Jävligt krångligt det här.
Dessutom insåg jag just att de böcker jag beställde igår till en av kurserna, inte kommer skickas förrän om 5-8 vardagar, vilket innebär att jag kommer få dem när kursen redan börjat och jag skulle ha läst en del av böckerna redan. Men jag ska kika på biblioteket på torsdag när jag är i Uppsala och se om jag kan få tag i den där några dagar.
Jag känner mig väldigt förvirrad på allt sånt som har med Universitetet att göra just nu. 
USCH.
Nä nu ska jag försöka tänka på nått annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0