Veckan

Har fått klagomål från en viss Elin om dålig uppdatering så jag uppdaterar väl lite då ;)
Har inte haft så super mycket att uppdatera om senaste veckan, plus att jag varit upptagen med annat.
Har varit på körskolan, Furuvik, Bollnäs och barnvaktat.
Har inte hunnit med sådär supermycket egentligen.
Mest körskolan faktiskt.
Tisdagen spenderades på Furuvik med syskon och kusiner.
Sen lite Bollnäs och vara med Olof.
Och i helgen har jag varit barnvakt :)
Slänger upp lite bilder :)
Puss
Den traditionella fikan på Hagsta påvägen till Furuvik :)
Syster :)
Vi ville mata änderna, men inte fan fanns det några!
Amanda och jag i bilen :)
Systrar:)
Apor :)
Bergochdalbana (Y)
Furuvik :)
Carro vann både kexchoklad och mjölkchoklad! Tur att vi delade på allt ^^
Vi åkte den bästa barnkarusellen någonsin också! :)
Lillebror på McDonalds i Valbo :)
Såg regnbågar (ja det är faktiskt två) i Bollnäs påväg från station :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, I miss you my My! <3 Hihi ser skitknäppt ut å skriva så :D Men fan, jag ska så komma och hälsa på i höst! Och vi måste helst ses nåt innan du drar med :o <3

2011-08-08 @ 21:11:14
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: elin

ELLER så kommer du till mig i stockholm???????????

Jag åker fan från norge ;D

<333333333333333333

2011-08-15 @ 10:20:28
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0