Want you to make me feel, like I'm the only girl in the world

Ny vecka igen.
Dags för jobb igen (i eftermiddag dock), mer körlektioner och fler försök att få Studentportalen att fungera.
Försöka få reda på allt jag behöver veta inför skolstarten om 2 veckor.
Beställa alla böcker jag kommer behöva (den här tjejen kommer vara fattig)
Men idag ska jag försöka plocka ur en garderob som är full med skit typ. Inte det roligaste man kan göra direkt. Men det måste väl göras.
Ikväll blir det nog åka till Bollnäs.
Får se hur dagen och veckan blir antar jag.
Kanske ska hålla mig i Järvsö till imorrn ikväll? Får väl se vad som händer.
Puss :)
Läser, läser och läser, har helt fastnat i böckerna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0