14 december

Det är 14 december och det regnar. Hur trist är inte det?
Jag gillar visserligen inte snö någonstans, men jag tycker ändå det ska vara snö över jul iallafall. 
Nu är det 10 dagar till jul och inte en snöflinga syns till..

Iaf så ska jag klippa mig idag! Dyrt, men kommer kännas skönt att få luggen riktigt klippt och få bort allt slitet osv. 
Sen ska jag hämta ut en uppgift på instutionen innan jag läre åka hem och plugga. För idag måste jag ta tag i det :P 
Det är ändå inte en så tråkig uppgift egentligen, inte vad det verkar som iallafall. Märks väl när jag kommer igång.

I övrigt så är min fina pojkvän sjuk =/ Hoppas bara inte jag blir smittad för det har jag inte tid med! Fast det skulle ju vara typiskt mig att bli sjuk lagom till jul. Aja, håll tummarna för att jag håller mig frisk!
Men nu ska jag göra mig klar för klippning ;)
Puss
cat in a box

Kommentarer
Postat av: - pouline △

Kikar in och önskar dig en härlig kväll ((:



Psst .. har delat med mig av grymmaste shopping tipset i bloggen!

2011-12-14 @ 17:18:53
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0