15 december

Shit vad tiden går!
Redan 15 december, 9 dagar till jul, 8 dagar till nästa gång pengar dyker upp på kontot och 6 dagar tills jag åker hem till Hälsingland.
Snart jullov med andra ord! 
Fast hur mycket lov det blir är ju en annan sak :P har ju en del att göra så.

Idag ska ytterligare en sida i scenario analysen skrivas (skrev en sida igår, duktig jag!) och så ska jag klura på lite saker. 
Borde äta frukost känner jag, har blivit lite hungrig :o Ändå varit vaken sen 9!

Btw så har jag hittat tre böcker jag vill ha!

Arvtagaren - Christopher Paolini
Sankta Psyko - Johan Theorin
Rikitikitavi - Rikard Wolff
Den första mååååste jag ha för den är ju slutet på en serie jag läst, den andra verkar bara spännande och Rikard Wolffs självbiografi verkar intressant, plus att jag älskar Wolff. Asbra.

Aja, nu ska jag nog ta mig frukost iaf.
PUSS

Kommentarer
Postat av: - pouline △

sv: då var du inbjuden, checka mejlen! ((:

hugs x

2011-12-15 @ 11:50:35
URL: http://poulines.se
Postat av: Linnea

hehe håller på och läser arvtagaren nu ;)

2011-12-15 @ 18:41:24
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0