2011

2011 har gått förbannat fort tycker jag!
Var ju nyss man gick sista terminen på gymnasiet, höll på att plugga ihjäl sig till Final Exams och längtade till studenten.
Nu är det slut på 2011, året man tog studenten, tog körkort, flyttade till Uppsala, började Universitetet och blev sambo och skaffat katt. Jäkla mycket som hänt iår tycker jag!

Trots vissa mindre roliga händelser så blev året och allt rätt bra tycker jag :)



Men iallafall, gårdagen blev mysig i Gävle med älskling! :)
Blev lite shopping, massa goood mat på mexikansk resturang och sen Sherlock Holmes: a game of shadows på bio. Bra film vare iaf! Jag gillade inte riktigt första Sherlock Holmes filmen men den här var mycket bättre! :)
Sen lämnade älskling mig på station, han skulle stanna i Gävle och vara med grabbarna över nyår. 
Själv ska jag åka till Forsa och vara med Anna och hennes familj idag, trevligt! 

Ska väl packa och göra iordning sånt nu!
PUSS

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0