3:e advent

Idag ska de pluggas!
Måste skriva klart (analysen höll jag på säga, men HAHA den är klar!) assignment B och sedan läsa en uppsats om Rwanda, samt ta reda på så mycket som möjligt om det så jag har nånting att komma med imorrn när vi ska börja med den stora uppgiften vi har framför oss nu.
20 sidor lång scenario analysis. Men vi är iallafall 2 stycken så ska nog gå bra :)
Om jag hinner hade jag tänkt försöka tvätta lite också, får se om det hinns med. 
Annars får det bli under veckan om det hinns med.
Måste ju plugga typ varje dag framöver. 
Har som mål att få minst hälften gjort innan jul.
Dvs vi har lite drygt 1 vecka på oss att skriva 10 sidor.
Så ja, läre ta tag i saker nu.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0