4:e advent

Det är tametusan redan 4:e advent. Var ju nyss typ första?
2 dagar tills jullov, 3 dagar tills jag åker hem, 5 dagar till pengar & julfirande hos farmor och 6 dagar till julafton.
Jäkla fort de går!
Anyways..
Idag har jag tänkt plugga. Måste göra det. Orkar inte sitta och skriva 3 sidor imorrn. 
Så kan ju göra åtminstonde 1 sida idag, men helst 2.
Så det är väl min plan för idag. Annars har jag ingenting planerat alls.
Kanske göra lite mer packning, inte för att det är speciellt mycket kvar att packa.
Har inga julklappar kvar att slå in heller. 
Så ja, blir nog en väldigt lugn dag förutom plugget.
Kanske ska gå ut lite med katten, tror han skulle vara lite fundersam över snön ;)
Menmen, nu ska jag göra nått annat.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0