5 December

Hej hopp!

Blev väldigt lite pluggande igår, typ ingenting ungefär ;)
Men idag gäller andra bullar, har ju lite att göra tills fredag.
Ska skriva en jämförelse på två artiklar, samt att på onsdag har jag en konferans att gå på hela dagen, 9-15. 
Så ska försöka skriva så mycket som möjligt idag & imorrn.
Sen måste jag läsa en uppsats om Rwanda också, så jag vet nånting om det x)
Lite svårt att skriva en 20 sidor lång uppsatsgrej om det om man inte vet riktigt så mycket om det..

Menmen, idag ska det som sagt pluggas! 
Fast först ska jag ta en välbehövlig dusch ^^
PUSS

<3

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en snygg ring i min blogg om du känner för det :)

2011-12-05 @ 11:35:00
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0