Dålig uppdatering

Har haft dålig uppdatering senaste dagarna pga strömavbrott.
Vi har varit utan ström sen natten till annandagen till idag mitt på dan. I ca 56-57 timmar.
GALET!

Anyways, en snabb update:
Utgången med Rebecca var asnice, hade jättetrevligt och träffade trevligt folk, dansade och hade de super.
Annandagen spenderades till stor del hos Rebecca, tills jag orkade köra hem. Satt hemma i mörkret och hade tråkigt ungefär.
Igår tog jag det lugnt halva dan sen for jag hem till pappa och hämtade schampoo jag glömt, blev kvar ett tag och byggde bilbana med lillebror & hans kompis och sen spelade jag Donkey Kong på Wii för att hjälpa dom lite :)
Idag har jag varit i Hudik med Anna & delar av hennes familj. Mysigt! :) Fika och shoppade lite. For från Forsa, hamnade i Delsbo hos kusin & kusinbarn, fick lite mat och umgicks med dom, spelade Just Dance 2 - Extra Songs med ungarna :) Kul!

Men nu sitter jag hemma i Vålsjö ( med ström<3) och är nyduschad.
Imorrn ska jag till Hudik igen, fast med farmor och hälsa på gammelmorfar som ligger på sjukhuset. 
Sen på kvällen kommer älskling hit! :D
Fint!
Nu ska jag njuta av att ha el.
PUSS

Bråkigaste katten ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0