Dan före..

Kan inte riktigt fatta att det är julafton imorgon! 
Känns verkligen inte så! :o
Det är ju typ plusgrader och regnar. Hur juligt känns de liksom?
Menmen, ikväll kanske de känns lite juligare. Ska, traditionsenligt, åka till farmor och äta gröt & skinkmacka samt byta julklappar där. 
Sen ska jag sova hos pappa, mysa med syskon och imorgon är den stora dagen med julfirande och allt.

Just nu håller jag på att göra bountybollar, ska bli spännande att se om de blir bra eller inte x)
Jag är ju inte världens bästa kock direkt.
Eller bagare. 
Eller nått i köket direkt. Jo jag är bra på att diska! haha x)
Men nu ska jag fortsätta med bageriet eller vad man ska säga.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0