Everytime I go to the dentist somebody dies


Älskar Phoebe-quotes <3

Sitter och tittar på lite Vänner med älskling till middagen sådär (iof har vi redan ätit upp, men ändå^^)
Körde 45 min crosstrainer idag, kände mig duktig :)
Sen föreläsning, som kändes ganska orelevant egentligen. Eller ja, det han pratade om kändes inte riktigt som det hörde hemma i kursen sådär.
Gick på ica och köpte lite kattmat, julpapper och sånt.
For hem, packade upp efter gymmet och nu sitter jag i soffan.
Blev korv & makaroner till middag, enkelt & bra (Y)
Nu ska jag fortsätta ta de lugnt resten av kvällen ^^
PUSS

Min finis <3

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Julklappar på Ica? men vänta här nu lite, vafan köpte du och till vem? hahaha :)

2011-12-01 @ 19:00:48
URL: http://elintensiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0