Fredag <3

Jag älskar fredagar.
Speciellt när man slutar tidigt och har en lång helg framför sig! 
Dock kommer jag måsta plugga och skriva tre sidor till innan tisdag, men de kommer nog gå bra känns de som :)
Blir nog en lugn helg i övrigt.
Var ut en sväng igår och drack nån öl (ja jag drack öl, fast de va inte gott.. men gratis!) och plånboken vill inte riktigt eftersom det fortfarande är några små julklappar som ska inhandlas x)
Dock är alla stora julklappar inköpta iallafall.
Ska inhandla några ramar till lite foton och sen till julklappsleken, sen är jag fit for fight med julen! ^^
Så imorrn ska jag och Olof på stan och julshoppa! :D

Men nu ska jag faktiskt BARA ta det lugnt och spela lite Zelda tror jag ^^
PUSS

Jag diggar mitt armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0