Fy mig.

Jag är världens sämsta. 
Har inte pluggat nånting so far idag. Och jag har inte gjort nånting på heeeeela dan.
Fy mig...
Mår lite dåligt över hur dålig jag är >.<
Uscha.

Aja, ska se klart på det här avsnittet med Vänner, sen ska jag faktiskt pluuuuugga!
Vara duktig. Försöka vara duktig iallafall.
Och så ska vi nog handla lite också, samt så läre jag hämta ut två paket som kom idag :) 
Vi får se :)
Puss
Justja! Vet inte om jag sagt det, men fick godkänt på konfliktanalysen vid andra inlämningen :))
AWESOME.
De innebär att jag nu har 30 HP ;) Grym man e :D

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Hahaha det där känner jag igen och jag kommer nog vara lika dålig på att vara "duktig" hehe, men jag lovar att försöka :D Goodie ha? :D

Fan vad du är duktig My! 30hp är awesome! :D <3

2011-12-06 @ 10:50:39
URL: http://elintensiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0