Greys nörd

åh jag är världens största Greys nörd!
Har senaste veckan lyssnat om & om & om på låtarna från musikalavsnittet. Så bra <3
Jag är helt kär i det avsnittet. Det är så bra. Och så spännande.
Grät mig seriöst igenom HELA avsnittet första gången jag såg det, och har gråtit till det varje gång efter jag sett det också. Senast var när Elin var här.
Första dagarna jag lyssnade på låtarna började jag nästan gråta lite bara av att höra dom.
(Okej, hur löjlig är inte jag XD)
Men det avsnittet är helt enkelt underbart.
Och alla andra avsnitt är också bäst. Utom en del i säsong 6, jag gillar inte säsong 6. Fast säsongsavslutningen väger ju upp sjukt mycket. GALET spännande.
Aja, just nu är jag rätt tjurig för nästa avsnitt kommer inte förrän 5 januari..
Vem fan kom på säsongsuppehåll? och VARFÖR har man det MITT I säsongen? helt puckat.
Blä.
Hatar att vänta på nästa avsnitt. Räcker ju med att man alltid får vänta en vecka, nu ska man vänta typ 1 ½ månad...
SUG.
aja, slänger in några av låtarna från musikalavsnittet!


De två sista låtarna får mig ALLTID att gråta. Grät lite nu när jag kollade på youtube. hahahah sämst jag är!
LYSSNA säger jag bara. ååh jag är så kär <3 och nördig. I know.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: HAHA oj då xD Ja jag menade 20GB xD

2011-12-03 @ 15:33:07
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Evelina

FYFAAAAAN jag HATAR det här avsnittet!! hahahha, gråter alltid som ett barn!

2011-12-03 @ 17:03:12
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com
Postat av: elin hedblom :)

Nawwwwwwww, så jävla bra!

Jag älskar greys! Man bara ryser i hela kroppen!

Ja men vi får väl försöka gå då???.. :D

2011-12-03 @ 20:44:47
URL: http://elintensiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0