I wish I had to smoke for my career

Jag är verkligen dålig på att göra saker i tid XD
Har alltså inte kommit igång med nånting alls än.
Men nu ska jag faktiskt ta och vara lite duktig och iallafall LÄSA de artiklarna jag ska använda. 

För övrigt så har jag hämtat ut älsklings julklapp samt pappas julklapp som kom idag :)
Tänkte slå in det och fixa också, men så hade vi ingen tejp..
Får skaffa det imorrn tänkte jag. 
Läre ju slå in det snart så älskling inte ser vad det är (vilket han iof redan vet, men man kan ju låtsas!!!)

anyway, nu ska jag FÖRSÖKA vara lite produktiv. 
Och snart ska älskling beställa hem min julklapp :D hihi! 
Puss
Jag är galen i min katt, okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0